info@uniolaurediana.com
Majoral impulsarà una plataforma digital per revitalitzar el comerç

Per BonDia | 06/12/2023

Majoral impulsarà una plataforma digital per revitalitzar el comerç

És el destí ineluctabe de Sant Julià convertir-se definitivament en ciutat dormitori? S’ha de resignar a veure com els nou milions de turistes que cada any ens visiten passen sistemàticament de llarg, com si estiguéssim parlant de la parròquia invisible? Josep Majoral, està convençut que no. Els seus rivals, també. Però cadascú té la seva recepta. La del cap de llista d’UL consistex en una plataforma digital concebuda per revitalitzar el comerç. Dit així, més d’un arrufarà el nas: una altra app destinada més al lluïment de dissenyadors i programador que no a complir la finalitat per a la qual ha estat presumptament pensada. Però potser en aquesta ocasió no serà ben bé així. Vegem-ho.

El que Majoral planteja és que els comerços que s’hi inscriguin acabin pactant amb el Comú un descompte que assumiria la mateixa corporació i que el client podrà aplicar a la següent compra que efectuï en un altre comerç de la parròquia. I aquí va l’exemple: “Un turista que visiti Naturland pagarà la seva entrada però es farà auotmàticament creditor d’un descompte que podrà concretar si es queda a dinar, a dormir o a fer compres a la parròquia”. En el benentès, insisteix Majoral, que serà el Comú qui assumirà la diferència.

Es tracta, d’un ajut que “no reverteix directament en el comerciant sinó en el comerç en general, i que és un win-win: primer de tot, per al client, que disposarà de preus més econòmics, però també per als comerciants, que atendran més clients, i per al Comú, que tindrà una eina per promoure l’activitat econòmica de la parròquia”. I no pot ocultar l’ojectiu subjacent, que no és altre que aconseguir que els 100.000 visitants anuals de Naturland acabin fent parada a Sant Julià.
Tot això, sobre el paper, és clar. El cap de llista d’UL no concreta encara no la magnitud dels prometedors descomptes ni quina despesa extra comportarà per al Comú. Això queda pendent del pròxim pressupost, però ell està convençut que serà la bareta màgica per “dinamitzar” el comerç lauredià. Veurem.

Però la condició prèvia en aquestes bones intencions és que Sant Julià deixi efectivament de ser la parròquia invisible: “El turista que puja d’Espanya per la carreera general no té un sol rètol que li ofereixi l’opció d’anar al centre ciutat. Ni un. Una bona retolació és imprescindible, i ara mateix no hi és. No sé si uns rètols faran que els turistes s’aturin a la nostra parròquia, però tot suma, i això també”.

Cistella
La teva cistella està buida
Cercador

# Entra un mínim d'1 caràcter per cercar # Prem la tecla ENTER per cercar o ESC per tancar

Favorits
Encara no has afegit cap producte favorit.