info@uniolaurediana.com
Unió Laurediana decidirà si continua al pacte d'Estat de la UE després de l'1 d'agost

Per Andorra Difusió | 28/07/2023

Unió Laurediana encara no té decidit si seguirà les passes d'Andorra Endavant i abandonarà el pacte d'Estat per un acord amb la Unió EuropeaJosep Pintat, expresident del grup parlamentari de Terceravia, considera que l'actual proposta del Govern és "infumable" i ho explicarà públicament en aquesta trobada en nom d'UL. La seva opinió serà important per al partit lauredià però no l'única. Pintat, a més, ha dit que es considera retirat de la política.

"El que digui el senyor Josep Pintat té un pes per mi molt important perquè insisteixo en que és sense dubte la persona que té més coneixement d'aquest dossier. Hi ha una reunió a Govern en què UL anirà per continuar escoltant el que passa i on estem i a partir d'aquí continuar decidint si si va o no si va".
Josep Majoral- president Unió Laurediana

El nou president d'Unió Laurediana, Josep Majoral, també ha destacat que volen revitalitzar la formació. Pel que fa a Terceravia ha recordat que era una agrupació electoral i que potser tornen a usar aquesta plataforma. Recordem que Terceravia no es va presentar a les eleccions generals. "És una plataforma que en tot cas haurà de reprendre el sentit quan tornen a parlar d'eleccions generals o potser ara de cara a les comunals", ha assegurat Majoral.

Majoral ha assegurat que les comunals a Sant Julià estan molt obertes i seran complicades.

#ue

Cistella
La teva cistella està buida
Cercador

# Entra un mínim d'1 caràcter per cercar # Prem la tecla ENTER per cercar o ESC per tancar

Favorits
Encara no has afegit cap producte favorit.